Heerlijke rustdag aan de sunshine coast

27 september 2017 - Lund, Canada

Vandaag een rustdag in het wel heel kleine Lund. We staan aan het meer bijna en gelijk in het dorpje . Vanavond geboekt voor het restaurant die ons wordt aanbevolen " the lauging Oyster" dit moet aan het water liggen met weer een fantastisch uitzicht. Eerst maar even rusten en goed wassen want het is goed dat we in geënt zijn ons ondergoed al drie keer omgedraaid bijna .... Het zonnetje scheen en het dorpje leek zo  uit een film drie bewoners aan het haventje een klein bakkerijtje en een paar mensen zonder haast op een terrasje aan het water . We hadden een taxi besteld voor naar het  restaurant want die lag enkele km verderop. De campinghouder vertelde al dat het een bijzondere taxi was maar toen die eraan kwam waren we toch nog verrast. Het was een gele Amerikaanse taxi van 70 jaar oud die er prachtig uitzag in originele staat met een chauffeur met pet op en handschoentjes aan. Zo leuk en het restaurant was ook weer zo bijzonder buiten op het terras aan een groot meer met bergen in de verte . Er speelde en zong een zangeres ik wilde ook direct een liedje gaan zingen maar werd weer door Leen tegengehouden Jammer hoor! Al met al heerlijk gegeten met lekkere wijn en een lekker toetje . De chauffeur kwam ons weer halen in de speciale taxi was natuurlijk ook de enige taxi uit het hele gebied en bracht ons weer naar de camper . Super avond . Morgen gaan we naar Vancouver island varen voor de laatste dagen . Kijk vooral ook naar de foto's .

1. Edith en Cok:
    29 september 2017
    Hallo reizigers,
    Wat een mooie plekjes zijn er nog op de wereld alsof de tijd stil heeft gestaan.Jullie genieten er goed van dat is zeker!Geweldig die taxi en de trotse chauffeur die nog even op de foto gaat
    Wat een geweldig mooi land is Canada toch!Wij kijken nu al uit om Jullie verhalen te horen en foto's te bekijken.Nog veel plezier en genieten van Jullie vakantie.
    Groetjes van Edith en Cok