Laatste dag voor vertrek

2 oktober 2017 - Vancouver Island, Canada

Het is vandaag onze laatste reisdag voor we teruggaan naar Nederland. We moeten weer naar het vasteland . Met de Ferry dus naar Vancouver .  Al weer vroeg op pad  en op de terugweg gestopt bij een wel erg mooi rainforest . Hier bevindt zich ook de oudste boom van Canada. Deze oerboom  is 800 jaar oud en heeft een gigantische omvang en hoogte . Trouwens heel dit bos staat vol prachtige oude bomen . Ik heb niet zo veel met bomen maar dit was indrukwekkend . Hierna naar de Ferry gereden en overgevaren . We hebben een camping vlak bij Vancouver en ook niet zo ver morgen rijden om de camper weer in te leveren . We hebben die middag de camper van binnen  en buiten schoongemaakt  .   En ja, leen moest alles nog eens overdoen stel je voor nog ergens een vlekje  Pfff. Hierna doodmoe en vroeg naar bed . Morgen gaan we om 3 uur vliegen en we zijn dan pas om tien uur de volgende morgen op Schiphol . Zo dit was mijn laatste verslag . Ik heb jullie erg gemist en ben toch ook weer blij als ik weer met mijn familie en vrienden in  het ienie minie Nederland ben. Geen bergen, gigantische meren , bomen en prachtige nog rauwe natuur . Maar wel de mensen bij me van wie ik hou...... Nou na deze zoete mijmeringen sluit ik af .