Clearwater

23 september 2017 - Clearwater, Canada

inmiddels zijn we vanuit het koude Jaspers aangekomen in het zuiderlijke Clearwater op een camping gelijk aan een mooi meer. Ook hebben we gelijk weer beter weer. Het scheelt een stuk . Hier hebben we vandaag een wandeling gemaakt in het beroemde Wells' Gray Park en daar mooie watervallen gezien . Ook dit was weer een forse klim je merk nu toch wel dat ik weinig conditie heb zeg en een dagje ouder wordt. Na de wandeling terug naar de mooie camping het weer knapte op en we hebben een kano gehuurd en een uurtje op het meer gekanood . Wij kregen natuurlijk over het kanoën weer ruzie of ik wel of niet goed peddelde enzo  bijna Leen in het water gegooid maar me kunnen inhouden . Zo dit was het weer morgen een lange dag veel km maken .

1. Edith en Cok:
    24 september 2017
    Wat een geweldig mooie natuur Julie genieten met volle teugen dat is zeker.Dit reisblog is wel een heel leuke manier om de thuisblijvers op de hoogte van Julie belevenissen te houden.Wij kijken uit naar Jullie volgende verslag en de mooie foto's.