Camper ophalen en tuffen maar

17 september 2017 - Okanaganmeer, Canada

De laatse dag in Vancouver was nogal heftig. We hadden nog een ochtend dus we zijn in Vancouver naar China toen geweest . We waren al meerdere malen gewaarschuwd door de locale blijf in een straat want daarachter is niet safe. En ja hoor waar gingen we na de chine tuin prachtig trouwens naar toe een straat daarachter. En ja hoor twee forse junks lopen naast wout en beginnen te bedreigen . Gelukkig riep hij ons wij liepen voor en met zijn allen bij elkaar liepen we snel hard door en lieten ze maar bedreigen . Snel weer op de goede straat terecht en hè weet hoe ik ben weer met grote mond tegen die junk zeggen dat hij geen indruk maakt en de politie eraan kwam om te bluffen gelukkig hadden we toen WW'er de goede straat bereikt en ging hij weg. Even later liep hij echter weer bij ons  en stak een verhaal tegen mij af van the bloody street ! Dat daar zoveel toeristen vermoord waren  nou gelukkig hield dat weer op omdat er een junk opvanghuis kwam en hij daarin verdween .  Nou hierna naar hotel en naar afhaalplek gereden voor camper. Na twee uur uitleg daar konden we eindelijk op pad met het enorme ding ben blij dat leen er ervaring mee heeft met grote auto's ik zou er niet in kunnen rijden. We kwamen in het donker na lang zoeken bij de eerste camping mooi gelegen maar nogal greept ook gelukkig maar coor een nacht. De volgende dag een mooie  rit door de bergen gemaakt en we staan nu twee nachten aan een mooi meer  . Vandaag gaan we met een stoomtrein mee . Tot morgen ....