Naar campball river

28 september 2017 - Campbell River, Canada

vandaag was echt een flinke reisdag naar Vancouver island . Volgens het tijd schema van de Ferry naar Vancouver island moesten we rond half tien bij de Ferry zijn . Wij heel vroeg op en om half negen waren we bij de Ferry want je weet Leen maar ook Wout en Carine zijn zenuwachtig en willen ruimschoots op tijd zijn. Helaas daar aangekomen bleek dat wij het verkeerde tabelletje hadden en de Ferry ging pas om 12 uur . We hebben dus een tijd moeten wachten en er was daar niets te doen. Nadat we van de Ferry waren gekomen zijn we naar campbell river naar de camping gereden . Weer een prachtige camping aan de oceaan en volgens de caminggasten heden ze woensdag daar langs het water de orka' s gezien die langskwamen . Maar net als de beren hebben wij weer geen orka gezien . We hebben wel gelijk voor de volgende dag een trip met een oude braver een watervliegtuigen geboekt . Deze maakt drie keer per week vluchten over de omringende kleine eilanden voor post en overige supplys en dergelijke. Nou morgen dan maar iets spannends ondernemen. We hebben trouwens wel zee hondjes gezien op de camping die zwommen daar langs de kant.... Dus toch nog wild gezien haha.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl