Met het watervliegtuigen

29 september 2017 - Campbell River, Canada

Omdat de middagvluchten vol zaten hadden we geboekt voor de ochtendvlucht. Wij weer vroeg op natuurlijk maar het regende fors en er hing een mist op zee .  We kwamen daar aan maar we konden ivm slecht zicht niet weg wel zeiden ze dat ze om 10 uur nog eens zouden kijken of het dan beter zou zijn . Gelukkig trok de mist wel op alleen de regen bleef. Om half elf konden we toch vertrekken gelukkig. Het was een oud watervliegtuigen maar super om mee te maken . Twee Kerr onderweg gestopt op eilandjes om spullen af te geven en een zieke vrouw mee te nemen . Echtbreker een leuke ochtend gehad . In de middag naar een grote Waal markt supermarkt geweest om boodschappen te doen . Jammer van de regen heel de dag . Nou dit was het weer morgen naar Tofino aan de andere kant van het eiland aan de Pacific oceaan kant daar gaan we toch hopelijk orka's zien. We hebben een exursies geboekt met een super snelle zodiak boot om ze te spotten ben benieuwd . Eerst nog een flinke reisdag weer .. Daar wordt ik af en toe toch wel eens moe van ondanks de mooie plaatjes onderweg . De camper gaat niet zo hard en de wegen zijn vaak heel hobbelig en slingerend. Tot morgen

1. Edith en Cok:
    1 oktober 2017
    Wat een leuke ervaring zeg met zo’n watervliegtuig en een mooi landschap.Dit zal een van jullie mooiste vakanties zijn
    denk ik wat natuur betreft.Wij zijn benieuwd naar de volgende
    mooie momenten die jullie gaan beleven!
    Groeten van Edith en Cok