Walvissen spotten op zee

1 oktober 2017 - Tofino, Canada

Vandaag gaan we met een supersnel bootje een zodiak de zee op om oa walvissen hopelijk te zien . We hebben al geen beren gezien dus hopelijk nu wel walvissen .

We kregen waterdichte pakken aan en mutsen en handschoenen . We leken wel Michelin poppetjes daarin ik kon amper lopen naar de boot. We gingen met hoge snelheid richting oceaan en eindelijk zagen we een walvis  echt een prachtig gezicht. Ook zagen we zeeleeuwen en zee otters in de oceaan . Het was een leuke tocht  en Leen heeft het uitgehouden drie uur in de boot zonder te ....plassen . Eenmaal terug hebben we nog wat gegeten in het zonnetje langs de haven voordat we terug gingen naar de camping . Al met al een leuke laatste dag in tofino . Morgen gaan we terug naar Vancouver voor de laatste nacht in Canada . Dinsdagochtend vroeg moeten we de camper schoon inleveren. Het is ook wel mooi geweest ik mis de meiden erg maar vooral ook mijn kleinzoon . Ik heb zijn eerste stapjes gemist en dat vindt ik ook erg . Maar ik zie ze snel weer gelukkig .

1. Edith en Cok:
    2 oktober 2017
    Hallo luitjes het avontuur zit er voor jullie bijna op ,genoten van een bijzonder mooi land maar naar huis gaan is ook wel fijn begrijpen wij uit Alie haar woorden.Edith en ik gaan vandaag naar Spanje (2 oktober)en komen 30 oktober weer terug .
    Komen jullie gelijk door.grt van ons