Van Clearwater naar whisler

24 september 2017 - Whistler, Canada

Vanmorgen vroeg weggereden van de camping omdat we een van de langste trip moesten gaan rijden . Meer dan 450 km met de zware camper door berggebieden. De camper is 10 meter lang en 3,7 meter hoog en weegt beladen zo een 7500 kg. Hij is dus best ook wel onstabiel met rijden en we kunnen dan ook niet zo hard.   Het gebied was heel veel door de bergen met veel hoogte houten bruggetjes over riviertjes en geen relingen langs de bergpassen. We hebben er dan ook 6,5 uur over gedaan. Onderweg ook wel veel mooie meren tegengekomen maar we waren blij dat we rond vier uur op de camping in Whisler zijn aangekomen . Een mooie camping waar vanochtend nog de beren  op het terrein waren gekomen . We zijn dus weer gewaarschuwd maar hebben zelf nog steeds geen beer gezien ..... Wordt nu wel ens tijd toch om eens wat beren op de weg te zien . Nou morgen misschien  ga nu slapen

1. Edith en Cok:
    25 september 2017
    Hallo wereld reizigers,het zijn weer geweldig mooie Plaatjes die jullie gemaakt hebben,als er een ontmoeting met de beren is
    laat Leen dan vooraan lopen misschien dat ze dan bang worden.Zoniet,hard weglopen en Leen laten struikelen!
    Gekheid hoor,wij kijken uit naar jullie volgende bericht.
    Veel plezier nog !